본문 바로가기

새찬송가/1-100장

[새찬송가] 52장 거룩하신 나의 하나님(Eb) 악보/가사/영어/성경구절

728x90
반응형

52장 거룩하신 나의 하나님
(God most holy)

 

하나님의 은혜로 값 없이 의롭다 하심을 얻은 자 되었느니라 (롬 3:24)

 

작곡: 백효죽, 2005
작사: 정필도, 2005
주제: 봉헌

 

 

 

한글 가사

 

1. 거룩하신 나의 하나님 나의 주님

천하보다 귀한 생명 값도 없이 베푸시니

주님 위해 나의 생명 아낌없이 바칩니다

2. 은혜로신 나의 하나님 나의 주님

가난하고 빈 마음에 하늘보배 채우시니

내게 있는 모든 것을 주 뜻대로 드립니다

3. 자비하신 나의 하나님 나의 주님

바치는 것 너무 적어 부족한 손 내밀어도

복 주시고 힘 주시니 이 생명도 드립니다

4. 전능하신 나의 하나님 나의 주님

주님 주신 귀한 사명 우리에게 맡기시니

온 마음과 힘을 다해 주님 위해 일 합니다

 

아멘

728x90

 

 

영어 가사

 

1. God most holy, God the mighty one, Savior,

my Lord, Dearer than all Your precious life

You have given freely to me. I will give you all my life, Lord.

I hold nothing back from you, Lord.

 

2. God most gracious, God the mighty one, Savior,

my Lord, You fill my heart, empty and poor,

With the precious treasures of heav'n. I will give you everything, Lord.

I will follow Your will, O Lord.

 

 

3. God of mercy, God the mighty one, Savior,

my Lord, What l give you is far too small,

Yet you give me blessings untold. I will give you all my life, Lord.

Every thing I offer you, Lord.

 

 

4. God of power, God the mighty one, Savior,

my Lord, You gave to me your precious call.

I will serve you with all my heart. With my whole mind. soul and strength, Lord.

I will work for Your name, O Lord.

 

A men.

 
 
 
 

악보

 


은혜로운 찬양되세요!

728x90
반응형